tisdag 20 mars 2012

Sjukdomen fortsätter! Haha nej men förutom att mina lungor ligger på hyllan och rinner av snor och dylikt så mår jag helt okej. Frossar inte lika mycket och halsen gör inte ont. Men att ligga hemma och jobba är inte samma sak. Dammsög lite mer idag samt tvättade vilket slutade med att jag däckade i soffan med hjärtklappningar så det där med att känna sig pigg är inte samma sak som att vara det. Jävla skit. Blir soffläge imorgon också men på torsdag vankas det back to work! Saknar mina arbetskollegor och barn.

Annars så håller jag och ellanpellan på att planera världens trip till huvudstaden för shopping, fika och fixa naglarna hos en jag känner. Träffade henne i Colombia och fick då reda på att hon driver en nagelsalong i Sthlm! Får ett bra pris på det jag vill göra (oavsett VAD jag vill göra) vilket är supernice och ett erbjudande jag inte kan säga nej till! Så jag drar med min syster så blir det ännu mer awesome, can't wait till lönen kommer!

Planerar också en trip ner till Nice och FRAANCE. Måste ju träffa min vapendragare och bada nattbad och stampa lite. Verkar inte vara svindyrt det heller. Kollar också priser på hotell i Sthlm för min och simons 2 års dag, verkar heller inte svinigt dyrt om man är två. Allt går bara man vill och har ekonomin! Kommer bli en så himla superbra vår!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar