måndag 5 mars 2012

Jag har funderat på det där med videobloggande. Ett ganska konstigt men rätt roligt fenomen. Jag har försökt många gånger att göra ett seriöst men ändå roligt videoinlägg men alltid misslyckats. Känns ju rätt schizo att sitta och prata för sig själv...typ. Men det är ju kul när man väl har något att säga, vilket man nästan aldrig har. Ska nog ge det ett försök någon gång. Kan ju vara lite kul och framförallt personligt för läsarna (låter som att jag har flera hundra haha. Nej det har jag ikke). För min del kanske det blir roligast för mina vänner, speciellt de jag inte träffar så ofta.


Kl 6 bär det av till campus för yoga! Något nytt och framförallt bra för min stelhet haha. Är som en pinne nuförtin. Elli, jag och carin  ska kämpa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar