söndag 4 mars 2012

Helgen har bestått av Vox, landet, träning och snart blir det middag med mormor och morfar. Kycklinggryta och sen efterrätt, nomnom. Förbereder mig mentalt för att jobba i veckan. Är trött mest hela tiden nu, sjukdom på väg? Antagligen bara lite stress och allmän trötthet som spökar. Har tänkt mig att jag ska gymma 3 ggr och gå på två pass denna vecka. Blir yoga imorgon och zumba till helgen. Blir lagom.
 Ska även på riskettan på Torsdag med julia, ska bli skönt att få det överstökat så att man kan satsa på halkbanan senare. Måste börja köra seriöst nu..KOM IGEN. Har jag satt igång med träningen så här bra så måste ju körkortet tas också. Så kan jag känna mig nöjd på heltid haha.

Ikväll blir det bilder på sötmorfis och sötmormor. Har för få bilder på mina nära och kära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar