onsdag 7 mars 2012

Blev inget jobb idag tyvärr men men var ändå så sjukt trött i morse att jag höll på att spy. Usch. Har plockat vuxenpoäng hela morgonen, fixat med jobbpapper, ringt nordea och nu ska jag ner på stan och få till så att jag får min lön från swedbank. Sen blir det gym med elli, super! Kan jag ta det lugnt ikväll med en film och älskling.
Imorgon blir det jobb till sköna 11.30 och sen på kvällen väntar som sagt riskettan med Jullan! Ska försöka hinna med att fota lite idag, solen skiner ju!


1 kommentar:

  1. Hej Gabbe!

    Nice med ny blogg! Gillar den och jag ser att du tar fortfarande fina bilder! Jag hoppas jag snart inskaffar mig en kamera sa jag kan ta bilder pa mitt lilla liv har i Spanien. Det verkar som allt ar bra med dig och du far halsa tjejerna nar du traffar dom!

    Kram pa dig!

    SvaraRadera