tisdag 28 februari 2012

Jobbade till halv 4. Cyklade hem och la mig och sov i soffan en stund, typ det skönaste. Vid halv 7 kom tvillingarna förbi på fika och prat. Prövade också klänningen amanda håller på att sy till mig, SÅ FIN. Ryggen, jag dog. BÄSTA. Fick ett par höga Levi's shorts av amanda som vi klippte till, blev snygga och satt som en smäck. LIKE på den. Efter någon timme eller två kom mannen hem och vi satte oss alla fyra och pratade tills det var dags för tvillingarna att gå hem. Tack fina ni, ni gör mig alltid på så bra humör!

Imorgon blir det jobb till 15.30, gym vid fyra och sen kanske träffa martin. Resten av veckan får vi se hur det blir med jobbet. Fredag vankas det iaf vox med Jessica och Amanda och häng i mitt crib. Åh gillar mina dagar framöver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar