tisdag 14 februari 2012

Igår besökte jag systra mi ellinor. Vi hade iphonedate som vanligt (haha så gay) och myste med prat och supergo lunch! Där trivs jag som bäst. Vi fixade även sofforna som äntligen anlänt, så fint så.

Sen drog jag hem och hade andnöd när jag kom hem, jävla snok att vara igentäppt...så less. Sen kom simon och vi kollade på chefen undercover som seriöst är mitt favoritprogram. Så bra.

Idag är det alla hjärtans dag. Det betyder att jag tänker vara tvärtom haha. Palla sitta och göra något speciellt bara för att det är en love day. Nej blir väl gamla vanliga, checka en film och somna tidigt. Jag kommer så inte göra det här, haha. Kommer sluta med att jag tussar och gullar så att jag kräks på mig själv haha. Kan iallafall äta ett geléhjärta. För att vara snäll. Hehe.


 
 Jag måste klippa mig. Fast att jag inte vill. Eller vill jag. Åh beslutsångest. Hatar att klippa av mitt hår men hey, det behövs. Verkligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar