måndag 27 februari 2012

Har idag jobbat till halv 2 på Karlavagnens förskola vilket var helt underbart. Så skönt att komma tillbaka efter ett dött sportlov. Så nu rullar kosingen in haha.
Ska nu iväg och bryta träningskoman. Blir gym på Campus 1477 med elli där det ska köttas så att alla muskler värker. Så less på att känna mig klumpig, trött och bara degig. Nu ska kroppen fastas till och mina ben/armmuskler ska synas igen! Så taggad att jag spritter i kroppen.

Sen ikväll får jag se vad som händer, får kanske besök av fina vänner eller så blir det bara mannen.
Imorgon blir det jobb 9-15.30 och sedan prövande av klänning hos amanda samt bilder. Ska se hur klänningen sitter som jag ska ha på mig när hennes projektarbete redovisas, så spännande!!

Nu drar jag till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar