tisdag 11 februari 2014

Det finns vänner


Det finns vänner. Sen finns det vänner som har DET. De som alltid ställer upp och finns där i ur och skur. 
Jag har en vän som heter Sofia Fors. Hon har DET. Vi har inte känt varandra så länge men det känns som att jag har känt henne hela mitt liv. När det varit djupa dala och höga toppar har du alltid funnits där. Du är en så sjukt inspirerande och stark person. Du är vacker, underbar, rolig, snygg, omtänksam, talangfull (hallåå spelar ju i sirus liksom..!), smart, cool och världens bästa vän. Bättre får man leta efter.
Sommaren 2014 kommer bli grym med dig vid min sida! Resor, Summerburst och massa skratt!

Kort sagt älskade vän, är så sjukt glad att jag har dig i mitt liv och som bästa vän. 
Du är grym!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar