tisdag 22 januari 2013

v.4

Just den här veckan kommer det hända många roliga saker och många halvstora saker. 

Torsdag: 2,5 år med Simon. Kanske inte riktigt något att fira (hela år känns mer "värt" att fira) men kan ju vara lite kul att uppmärksamma det ändå. Med något litet. Typ en puss eller två. 
Fredag: Jag fyller 21 och mamma ska ha sin doktorspromotion i universitetsaulan samt middag på slottet på kvällen. Jag kommer en en gång få bära långklänning (fina emily lånar ut sin balklänning, TACK!) och känna mig sådär riktigt fin. Den här dagen får jag också vara ledig från jobbet vilket är LYX så jag ska njuta precis hela dagen.
Lördag: Firas lite smått av fina vänner och kommer bara må som aldrig förr.
Söndag: Finaste mormor och morfar kommer på middag/fika för att fira min födelsedag i efterskott. Mysa med dom och ta vara på varje liten sekund. Man vet aldrig när nästa gång blir.


1 kommentar:

  1. Fina ni är. Kul att se ett par som varit tillsammans ett tag

    SvaraRadera