torsdag 19 april 2012

Har haft en till helvetesvecka. Barnen verkar hata mig och de är ju inte rädda för att dela med sig av det med typ hela jordklotet..Saknar mitt gamla dagis. Skönt att man är ledig imorgon, känner att jag måste samla massa energi inför nästa vecka. Hoppas på bättre stämning och att jag mår bättre. Just nu är jag stressad och trött. Sover dåligt på nätterna och idag funkade inte mitt passerkort så jag kom inte in på BMC och på det så kom jag 1,5 timme försent till min föreläsning...fml. Jaja bara att ta nya tag och försöka klara av allt!

Har fortfarande brorsans kamera. Hoppas han inte vill ha tillbaka den...hehe. Sugen på att köpa en ny nu. Men först behöver jag en kameraväska.

Imorgon är det upp med tuppen trots ledighet för jag ska hänga med ellinor och följa med henne till arbetsförmedlingen. Sen blir det lite fönstershopping och sedan vankas det middag hos brorsan! Supermys.

Skorna jag köpte i förra veckan. Mums.



Måste skaffa mig lite läsare...haha. Här har ni en. En liten Zache som inte är så liten längre.

1 kommentar:

  1. Fina bilder! :) gillade skorna och mig bäst ;D

    SvaraRadera